Kvalita v SEO vždy vítězí na plné čáře


V každém článku s tématem SEO marketing se dozvíte, že obsah je vždy a všude na prvním místě. Je králem, bez kterého se neobejdete a kterému se podřizuje vše ostatní. A není se čemu divit, protože právě kvalitní text přitáhne a udrží uživatele, kteří se díky tomu mohou stát vašimi věrnými zákazníky. To je koneckonců cílem každého podnikatele a všech, kdo to myslí vážně. Jak ale napsat článek, který bude odpovídat principům optimalizace pro vyhledávače?

Psaní článků zdroje

Dejte všem najevo, že svému oboru rozumíte

Kvalitním textem všem ukážete, že skutečně víte, co děláte. Dejte jim důvod, aby se k vám vraceli a koupili si vaše produkty. Články jsou nenásilnou formou, jak jim je představit a zároveň pobavit, poradit a zaujmout. Když jim pomůžeme a nabídnete přidanou hodnotu, rádi se k vám budou vracet. To vždy platilo a vždy to platit i bude. Hlavně nepište jen proto, abyste publikovali. Pokud nemáte co říct, neříkejte nic.

Digitální marketing obsah

Článek podle SEO pravidel

Článek na blogu, které píšete spíš pro sebe a pár přátel, se od toho profesionálního hodně liší. Copywriter musí myslet na řadu pravidel a pouček, které by měl dodržet, ale zároveň psát čtivě, aby to čtenáře bavilo a rád se vracel. Kromě kvalitního, relevantního a zajímavého obsahu podaného záživným způsobem, musí odborníci myslet také na mnoho technických prvků jako:

  • nadpis, URL adresa a klíčová slova,

  • meta description,

  • linkbuilding,

  • on-page a off-page faktory.

Optimalizovaný text není to jediné, co potřebujete. Zmíněný linkbuilding, tedy budování zpětných odkazů je v současnosti naprosto klíčové. Provázat byste měli interní odkazy v rámci vlastní webové stránky, ale také se postarat o externí linkbuilding. Spojte se např. s online magazíny, které se zabývají podobným tématem, jako vy a nabídněte jim zdarma kvalitní obsah s odkazem na vaši stránku. Bude to výhodné pro obě strany.